dimecres, 29 d’abril de 2020

Nómina mes d'abril

Nómina del mes d'abril en negatiu.

Tal i com us vam dir anteriorment, el mes de març el vam cobrar sencer, però només vam treballar 12 dies ( fins dijous 12), divendres les escoles les van tancar i dissabte 14 es va decretar l'estat d'alarma.

La nòmina del mes de març la vam cobrar sencera i haurem de retornar els dies corresponents del 14 al 31 que ens van pagar no vam anar a treballar i que ara el dia 10 de maig tornarem a cobrar per part del sepe.

Perquè hem de retornar aquests 18 dies?
    Perquè aquests 18 dies els haurem cobrat dues vegades, és a dir per part de l'empresa i per part del sepe.

Perquè la nòmina és més de la meitat?
    Vam treballar 14 dies, en canvi no vam treballar 18 dies. Per tant, els dies que no vam treballar és superior a la meitat del mes.

Així doncs, l'empresa ha decidit enviar la nòmina en negatiu perquè cadascú de nosaltres sapiguem quina quantitat serà la que haurem de retornar.

CCOO ens hem queixat a l'empresa que junt amb la nòmina o previament, haguessin pogut fer una comunicació per informar que enviavem les nòmines i en quins termes.  No és moment de crear més dubtes i incerteses.

Ara no hem de retornar els diners, encara s'ha de pactar el com i el quant.

Publica un comentari

Item Reviewed: Nómina mes d'abril Rating: 5 Reviewed By: asistentesescolares.ccoo.cat