divendres, 12 d’abril de 2019

CALENDARI LABORAL CURS 2018-2019

CALENDARI LABORAL 2018-2019

Aquest curs 2018-2019 gaudirem de 26 dies de vacances ( Nadal i Setmana Santa) i pels dies que cotitzarem ( un total de 283 dies) ens pertoquen 23'26 dies de vacances.

El 4% de la jornada indirecta que ve marcada en el l'article 49 del III Conveni del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya.

Treballant 2'30 hores diàries de menjador escolar, al llarg de curs has de fer 17'70 hores de jornada indirecta.
    Treballant 2 hores diàries de menjador escolar, al llarg del curs has de fer 14'16 hores de jornada indirecta.

Així doncs els dies que hem gaudit de més de vacances i la jornada que hem realitzat de més, en tots els casos si has fet tota la jornada indirecta corresponent l'empresa hem deurà com a treballadora 6'55 dies de més.
    L'empresa com hem retornarà aquests dies? Dies d'excursió que el meu grup marxa d'excursió i jo com a monitora no hi vaig, i/o dies que el meu grup marxa de colònies i jo com a monitora no hi vaig. Això si, m'han d'avisar amb el temps suficient. Si en aquests casos l'empresa encara hem continua devent dies de vacances, jo com a treballadora demanaré quins dies són els que prefereixo.

Aquests càlculs estan comptats des de l'inici fins a final de curs.

Que és jornada indirecta? són reunions, preparació de tallers, informes, planificació d'activitats, programació, si aquestes activitats les realitzes fora del teu horari laboral, això són les hores indirectes.

#LaTevaVeu          #LaNostraForça

#ElsDretsEsDefensenOEsPerden

Item Reviewed: CALENDARI LABORAL CURS 2018-2019 Rating: 5 Reviewed By: asistentesescolares.ccoo.cat