dijous, 28 de juny de 2018

#LGTBI

Amb motiu del 28 de juny, Dia per l'alliberament LGTBI, la Comissió Unitària 28 de Juny, de la que forma part CCOO de Catalunya, ha organitzat un seguit d'actes i manifestacions a diverses poblacions amb el lema 'Aturem l'odi i l'LGTBIfòbia' per a l'alliberament de lesbianes, gais, bisexuals, persones trans i intersexuals.

A més, des de l'Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya, el 28 de juny, a les 12.00 hores, al vestíbul del local de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16 de Barcelona), es presentarà el nou full d'afiliació que inclou el gènere no binari, i és llegirà el manifest de CCOO amb motiu del dia de l'orgull LGTBI.

El 30 de juny, a les 18.30 hores, a la Plaça Universitat de Barcelona, tindrà lloc la manifestació reivindicativa 'Aturem l'odi LGTBI', que comptarà amb la participació de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure el cartell Aturem l'odi i l'LGTBIfòbia o el cartell de l'Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya amb motiu del dia de l'orgull LGTBI

Següent
    Aquest és el missatge més recent.
    Entrada més antiga

Item Reviewed: #LGTBI Rating: 5 Reviewed By: CCOO Asistentes Escolares