dimecres, 26 d’octubre de 2016

REFORÇ AL MENJADOR PER A NENS/ES AMB NEE #MenjadorsInclusius

Davant l’increment de nens/es  amb NEE ( Necessitats Educatives Especials) que es queden al menjador, la secció sindical de CCOO a Asistentes Escolares, SL va traslladar a l’empresa la necessitat de contractar a noves treballadores per fer de reforç en l’horari de menjador. Aquest increment de nens/es  dificulta les tasques diàries dels equips provocant un problema organitzatiu cada cop més complexa.

Aquest objectiu ja ha començat a donar els seus fruits a la província de Girona.
    A Barcelona,  amb l’inici del nou curs,  estem recollint les dades per veure quina és la situació actual i aconseguir la mateixa fita.

#LluitaAmbCCOO

Publica un comentari a l'entrada

Item Reviewed: REFORÇ AL MENJADOR PER A NENS/ES AMB NEE #MenjadorsInclusius Rating: 5 Reviewed By: CCOO Asistentes Escolares