dimecres, 18 de maig de 2016

El passat 26 d'abril us comunicàvem que des de la Secció Sindical havíem reclamat a l'empresa la transformació de tots els contractes d'obra i servei que encara existeixen, davant el silenci de l'empresa hem decidit interposar una denuncia davant la inspecció provincial de Barcelona i una denuncia davant la inspecció provincial de Girona.

Hi cap la possibilitat de que la resolució d'inspecció arribi un cop el curs hagi acabat, i per tant els contractes ja hagin finalitzat. Us recomanem que feu arribar a l'empresa un escrit sol·licitant la transformació del contracte, aquí podeu descarregar un model. Si voleu, podeu descarregar-vos l'arxiu complimentar-lo, signar-lo, l'escanejeu, genereu un PDF i ens el feu arribar a nosaltres per correu electrònic (el nom de l'arxiu hauria de ser el següent, les vostres inicials, un guió baix, el vostre dni, un guió baix, el nom del vostre centre, un guió baix, la localitat; per exemple, RTB_48953657C_MenendezPidal_Blanes.pdf). Nosaltres ens comprometem a fer-los arribar tots i a registrar-los a l'empresa.
    Recordeu que el nostre correu és asistentesescolares.ssccoo@gmail.com

Item Reviewed: #CCOO denuncia davant la Inspecció a Asistentes Escolares pels contractes d'Obra i Servei Rating: 5 Reviewed By: CCOO Asistentes Escolares