dijous, 5 de febrer de 2015

No hi haurà cap descompte per la nevada

Rectificació de Asistentes Escolares sobre els descomptes per la nevada

Aquest matí Asistentes Escolares ha fet arribar un escrit al Comitè d'Empresa responent al nostre requeriment, sobre l'ordre donada de descomptar el día d'ahir a tots els treballadors que per la situació meteorològica no van poder assistir al lloc de treball.
    L'escrit de l'empresa exposa que mai va donar l'ordre a cap dels seus operatius de descomptar el dia d'ahir i que en cap cas tenien intenció  de fer-ho.
    Rectificar és de savis, creure't tot el que et diuen és de tontos. Les treballadores que ahir van contactar amb nosaltres no menteixen, els hi van dir verbalment, però ho van fer.
    Això ens demostra que la coordinació i l'acció conjunta dels treballadors i treballadores dona el seu fruit

Publica un comentari a l'entrada

Item Reviewed: No hi haurà cap descompte per la nevada Rating: 5 Reviewed By: Cristòfol Ortolà Ortolà