dimecres, 23 d’octubre de 2013

Davant la voluntat expressada per l'empresa d'imposar de forma unilateral la seva proposta de fer coincidir part dels dies de vacances amb amb els possibles dies de vaga i sortides escolars, la Secció Sindical de CCOO ha interposat una denúncia davant la Inspecció de Treball.

Davant d'aquests tràmits, la Inspecció de Treball ha acordat amb la representació de l'empresa la necessitat de comunicar de forma immediata a tots els centres de treball afectats, que aquesta mesura és totalment voluntària, i que si el proper dia 24 d'octubre (demà) els treballadors i treballadores que no tinguin intenció de participar en la jornada de vaga convocada, poden incorporar-se al seu lloc de treball amb tota normalitat.

Malgrat tot això, des de la Secció Sindical hem considerat oportú mantenir la denuncia pel possible incompliment de l'acord per part de l'empresa

Item Reviewed: La Secció Sindical de CCOO denúncia Asistentes Escolares SL a Inspecció de Treball Rating: 5 Reviewed By: CCOO Asistentes Escolares